Form of Work
Książki
(12)
E-booki
(7)
IBUK Libra
(7)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(9)
unknown
(3)
Branch
Wypożyczalnia dla dorosłych
(7)
Czytelnia
(5)
Author
Albin Krzysztof
(1)
Bailyn Brad
(1)
Bailyn Evan
(1)
Bralczyk Jerzy
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Jachimowska Katarzyna
(1)
Kall Jacek
(1)
Kochan Marek (1969- )
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kudra Barbara
(1)
Lane W. Ronald
(1)
Malarewicz Agnieszka
(1)
Marcyński Krzysztof
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Maćkowska Renata
(1)
Rogoża Piotr (1987-)
(1)
Russell J. Thomas
(1)
Sala Paweł
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Smid Wacław
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Warda Michał (1974- )
(1)
Woźniak Jakub
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Year
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(11)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(19)
Language
Polish
(19)
Demographic Group
Literatura polska
(1)
Subject
Reklama
(11)
Język polski
(2)
Google
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Marketing
(1)
Metro
(1)
Polityka
(1)
Public relations
(1)
Reklama internetowa
(1)
Semiotyka
(1)
Terroryści
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Subject: time
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Plakat polski
(1)
Poradniki
(1)
Powieść
(1)
Thriller
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
19 results Filter
Book
In basket
Czytelnia: można wypożyczyć sygn. 005; (1 egz.)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive.)
Temat: Reklama ; Poradniki
Wypożyczalnia dla dorosłych: można wypożyczyć sygn. 005; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
Reklama - przekaz, odbiór, interpretacja / Krzysztof Albin. - Warszawa, Wrocław : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 254, [18] s. : fot. ; 24 cm.
Wypożyczalnia dla dorosłych: można wypożyczyć sygn. 659; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
Reklama / Jacek Kall. - Wyd.2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 20 s. ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
Wypożyczalnia dla dorosłych: można wypożyczyć sygn. 005; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: Wypożyczalnia dla dorosłych : sygn. 65.01;
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Wypożyczalnia dla dorosłych
No availability information: sygn. 65.01
Book
In basket
Reklama według Ottona Kleppnera / J. Thomas Russell, W. Ronald Lane. - [b.m.] : "Felberg", 2000. - 818 s. : fot. [w tym kolor.], il. kolor. ; 27 cm.
Czytelnia: można wypożyczyć sygn. 65; (1 egz.)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
There are copies available to loan: sygn. 65 (1 egz.)
Book
In basket
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2001. - 236, [16] s. : fot. kolor. ; 24 cm.
Wypożyczalnia dla dorosłych: można wypożyczyć sygn. 005; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: Wypożyczalnia dla dorosłych : sygn. 65;
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Wypożyczalnia dla dorosłych
No availability information: sygn. 65
Book
In basket
(Onepress.)
Brak informacji o dostępności: Wypożyczalnia dla dorosłych : sygn. 004;
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla dorosłych
No availability information: sygn. 004
Book
In basket
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - wyd. drugie. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] s. ; 24 cm.
Czytelnia: można wypożyczyć sygn. 005; (1 egz.)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
E-book
In basket
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. Z nowego wydania Czytelnik dowie się: - jak mierzyć siłę i potencjał marki? – jak powinna być zbudowana platforma e-commerce? - dlaczego Content is Th King? – czym jest marketing 3.0? – dokąd zmierzają socjal media? – dlaczego less is more? – jak dbać o klienta w sieci? – jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem? – o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać? – w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing? – jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? – jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Książka w obszerny sposób ukazuje relacje między konsumentem a reklamodawcą. Z jednej strony przedstawia charakter prawny reklamy jako instytucji przedumownej, z drugiej zaś prezentuje prawa konsumentów do korzystania z dobrodziejstw przekazu reklamowego i jego instrumentów. Autorka proponuje konstrukcję prawną odpowiedzialności reklamodawców wobec konsumentów, jak również omawia analizowaną problematykę w kontekście prawa USA i wybranych porządków prawnych krajów europejskich. W pracy wykorzystano bogaty materiał źródłowy polskiej i obcojęzycznej literatury przedmiotu, akty normatywne prawa polskiego, wspólnotowego, wybranych systemów państw obcych oraz konwencje międzynarodowe, a także orzecznictwo ETS, sądów polskich i sądów państw obcych. Kompleksowe opracowanie tematu zasługuje na szczególną uwagę w dobie rozwoju nowych technologii, internetu, jak i stale wzrastających zagrożeń oraz naruszeń spowodowanych wszechobecną reklamą.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
Book
In basket
Niszcz, powiedziała / Piotr Rogoża. - Warszawa : Wydawnictwo Marginesy, 2019. - 324, [4] strony ; 21 cm.
Wypożyczalnia dla dorosłych: można wypożyczyć sygn. 821.162.1-3; Zarezerwuj egzemplarz (1 egz.)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
E-book
In basket
Czytelnik zobaczy w tych artykułach treści relatywnie rzadko pojawiające się w polskich projektach badawczych w marketingu, np. co do obszarów tematycznych: employer branding, controlling strategiczny i relacje inwestorskie, a co do problemów metodologicznych: problemy pomiaru zjawisk marketingowych. Zeszyt otwierają dwa artykuły najmłodszych badaczy. W pierwszym artykule, pt. Jak zmiany w prezentacji internetowej reklamy kontekstowej wpływają na jej klikalność na przykładzie strony www.maturalne.net, Aleksandra Całka przedstawiła wykorzystanie metody eksperymentalnej w badaniu wpływu alternatywnych działań marketingowych (komunikacyjnych) na „twarde” miary zachowań grup docelowych. Marek Prokopowicz, autor następnego artykułu pt. Relacja między wizerunkami banków polskich a lojalnością ich konsumentów, zbadał relacje między wizerunkiem marki i lojalnością nabywców, a więc tradycyjny problem w marketingu, ale w swoim badaniu wykazał, że siła zależności między wizerunkiem a zachowaniami zależy od sposobu pomiaru wizerunku. W kolejnym artykule, pt. Wizerunek marki korporacyjnej – specyfika i techniki pomiaru, Monika Hajdas przedstawia problemy konceptualizacji, pomiaru i analizy w badaniach wizerunku marki korporacyjnej. W artykule pt. Związek między efektami komunikacyjnymi dotyczącymi reklamy a efektami dotyczącymi marki w świetle wyników badania Jarosław Woźniczka przedstawił, na podstawie własnego badania empirycznego, problemy określania siły i kierunku relacji między efektami komunikacyjnymi. W piątym artykule, pt. Miejsce audytu marketingowego w marketingowej kontroli strategicznej w świetle wyników badań polskich przedsiębiorstw, Witold Kowal sprawdził cztery hipotezy dotyczące zależności między audytem marketingowym i wybranymi aspektami kontroli strategicznej. Ryszard Kłeczek i Jacek Uchman w artykule pt. Problemy metodologiczne projektów badawczych skuteczności relacji inwestorskich prezentują dorobek, problemy i perspektywy rozwojowe badań skuteczności działań w zakresie relacji inwestorskich.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zestawy ćwiczeń służące kształtowaniu umiejętności twórczego stosowania języka w reklamie. Podręcznik zawierający bogaty materiał ilustracyjny oraz niebanalne, rozwijające ćwiczenia z pewnością będzie przydatny w pracy ze studentami kierunków humanistycznych (językoznawstwa, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, kulturoznawstwa) oraz marketingu i zarządzania. Zainteresuje też praktyków związanych ze światem reklamy: copywriterów, pracowników firm reklamowych i wszystkich zajmujących się kreatywnym tworzeniem reklam oraz przemysłem z tym związanym.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Mass media pojawiły się w życiu najmłodszych w sposób naturalny, stając się ważnym elementem kształtującym ich percepcję i światopogląd. Są źródłem bieżących wiadomości, dostarczają wiedzy i rozrywki, jak również stanowią ogromną siłę w kształtowaniu opinii, postaw i systemów wartości swych odbiorców, a w szczególności dzieci. Tym samym media są potężną instytucją socjalizującą i wychowującą młode pokolenie. Publikacja przedstawia nie tylko analizy szeregu procesów związanych z odbiorem radia, telewizji, prasy, reklamy przez dzieci, ale też podejmuje próbę podania odpowiedzi na pytania o rolę i miejsce mediów w rozwoju dziecka, edukacji oraz przestrzeni publicznej. W książce, co istotne, autorzy poruszają wiele zagadnień rzadko omawianych. Do nich można zaliczyć m.in. problemy seksualizacji dzieci, życia religijnego dziecięcych bohaterów filmów i seriali, specyfiki przekazu radiowego. Teksty są dostępne w przekazie także dla pedagogów, nauczycieli nie pracujących zawodowo na uczelniach. Mogą więc wzbogać jakość ich pracy wychowawczej i dydaktycznej.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Prezentowana publikacja przedstawia szeroki zakres problemów teorii i praktyki PR, ukazując ogromną przestrzeń komunikowania, która potrzebuje zarządzania zgodnego z wymogami stawianymi dziedzinie public relations. Obecność PR w różnych sferach życia społecznego jest widoczna w rozważaniach teoretycznych autorów zbioru. Obrazują one jednocześnie interdyscyplinarność korzeni PR. W książce przedstawiono wiele ważnych, na nowo opracowanych zagadnień, ukazując PR z perspektywy „czwartej władzy”, w relacjach z marketingiem społecznym, czy miejsce PR w strukturze organizacji. Nowym zagadnieniem prezentowanym w publikacji jest analiza otoczenia w procesie podejmowania decyzji organizacji publicznej, a także analiza dyskursu jako metoda badania wizerunku.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
Book
In basket
Public relations : wizerunek, reputacja, tożsamość / Wojciech Budzyński. - Warszawa : Poltext, copyright 2018. - 297 stron : ilustracje; 23 cm.
Czytelnia: można wypożyczyć sygn. 005; (1 egz.)
Zrealizowano ze środków Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
E-book
In basket
W ramach serii Prace Naukowe Wydawnictwa Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ukazał się zeszyt naukowy "Nauki o Zarządzaniu 2. Badania rynkowe" pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej. Książka prezentuje zbiór najnowszych wyników badań naukowych m.in. z marketingu, jakości kształcenia, konkurencyjności.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
Book
In basket
Dwudziestolecie międzywojenne. T. 49, Plakat i reklama / Michał Warda. - Warszawa : Edipresse Polska : Bellona, 2014. - 131, [4] s. : il. (gł. kolor.) ; 24 cm.
Brak informacji o dostępności: Czytelnia : sygn. 76;
Na grzb. wyłącznie tyt. tomu. Aut. t. 1.: Sławomir Koper, aut. t. 48.: Iwona Kienzler. Na książce błędnie przypisany ISBN drugiego wydawcy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
No availability information: sygn. 76
Book
In basket
Slogany w reklamie i polityce / Marek Kochan. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwo Trio, 2005. - 247, [1] s. ; 21 cm.
Brak informacji o dostępności: Wypożyczalnia dla dorosłych : sygn. 82.0;
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla dorosłych
No availability information: sygn. 82.0
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again