Form of Work
Książki
(8)
Poradniki i przewodniki
(3)
Audiobooki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
unavailable
(5)
available
(4)
Branch
Wypożyczalnia dla dorosłych
(6)
Czytelnia
(3)
Author
Maruszkin Małgorzata
(2)
Czerwińska Ewa (tłumacz)
(1)
Dolna Hanna
(1)
Dreeke Robin
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Geller Tatiana
(1)
Giblin Les (1912- )
(1)
Giżyńska Suzan
(1)
Iwanowicz-Palus Grażyna
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Makara-Studzińska Marta
(1)
Miller Katarzyna
(1)
Nowakowski Andrzej
(1)
Nęcki Zbigniew (1947- )
(1)
Stauth Cameron
(1)
Thomson Peter
(1)
Year
2020 - 2020
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(3)
1945-1989
(1)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Audience Group
Przedstawiciele handlowi
(1)
Demographic Group
Literatura amerykańska
(1)
Subject
Komunikacja interpersonalna
(8)
Relacje międzyludzkie
(2)
Kobieta
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Mężczyzna
(1)
Osobowość
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Poradniki
(1)
Położne
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Relacja romantyczna
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Typologia psychologiczna
(1)
Zachowanie
(1)
Zaloty
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Genre/Form
Poradnik
(4)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Domain
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
9 results Filter
Book
In basket
Komunikacja międzyludzka / Zbigniew Nęcki. - Kraków ; Kluczbork : Drukarnia "Antykwa", 2000. - 256 s. : il. ; 21 cm.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
(Kultowe Książki Motywacyjne)
"Umiejętność obcowania z ludźmi to spośród wszystkich ludzkich talentów ten, który przynosi największą satysfakcję. Dobre kontakty z innymi przesądzają o jakości życia - zawodowego, rodzinnego i towarzyskiego , bo wiedza oraz metody prezentowane w tej książce, znacznie ułatwiają wzajemne, międzyludzkie relacje. Trzeba tylko wprowadzić je w życie. Cieszę się, że mogę w tej materii służyć za przewodnika." - Les Giblin, jeden z pionierów branży rozwoju osobistego (ur. 1912, Cedar Rapids, stan Iowa). Po zakończeniu służby wojskowej w 1946 roku, Giblin rozpoczął pracę w Sheaffer Pen Company. Kariera handlowca pozwoliła mu stać się wnikliwym obserwatorem ludzkich zachowań i w rezultacie przyniosła mu dwa tytuły krajowego sprzedawcy roku . Na podstawie swoich doświadczeń i zdobytej wiedzy rozpoczął działalność szkoleniowo - seminaryjną dla firm korporacyjnych, takich jak Travelers, New York Life, Mobil, General Electric, Johnson & Johnson, Caterpillar, Merrill Lynch czy Amway i jeszcze innych. / Czyta Tomasz Kućma
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla dorosłych
All copies are currently on loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla dorosłych
All copies are currently on loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
(Inwestuj w siebie.)
Książka jest kluczem do odczytywania ludzi: ich intencji, motywacji, dążeń, a w efekcie przewidywania ich zachowań. Dzięki zawartej tu wiedzy pozyskasz umiejętności przydatne wszędzie tam, gdzie masz do czynienia z ludźmi: w domu, biznesie, wśród przyjaciół i znajomych. Autorem “Jak czytać ludzi" jest Robin Dreeke, były szef Wydziału Analizy Behawioralnej FBI. Dzięki swemu doświadczeniu w jednej z najbardziej tajemniczych jednostek Federalnego Biura Śledczego Dreeke wypracował system, który pozwala zdiagnozować i przewidzieć ludzkie zachowania. Teraz tą wiedzą dzieli się z Czytelnikiem. “Nauczę cię myśleć jak agent: w sposób uporządkowany, obiektywnie, racjonalnie i chłodno. Z takim nastawieniem można precyzyjnie analizować czyny, słowa, mowę ciała, opinie, reputację, karierę zawodową i zdolności, czyli te elementy, które pozwolą ci przewidzieć dalsze kroki danej osoby.” “Przewidywanie czyjegoś zachowania to nie fizyka kwantowa, lecz nauka społeczna. Musisz tylko napisać właściwe równanie - stosując logikę, strategię, sceptycyzm, spostrzegawczość - i nie zapominać, że prawda czasami bywa nieprzyjemna, a mimo to nie można zamykać na nią oczu.” [nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla dorosłych
All copies are currently on loan: sygn. 316 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Book
In basket
Otoczeni przez idiotów / Thomas Erikson ; z angielskiego przełożyła Małgorzata Maruszkin. - Warszawa : Wielka Litera, copyright 2017. - 282, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
Tytuł oryginału: Omgiven av idioter : hur man förstar dem som inte gar att första. Na okładce podtytuł: jak dogadać się z tymi, których nie możesz zrozumieć.
Czy dopadają cię spóźnione pointy w stylu: „Powinienem był mu powiedzieć to i to, wtedy może by zrozumiał"? Czy zdarzyło ci się uczestniczyć w zebraniu, na którym nie byłeś w stanie zrozumieć toku myślenia żadnej osoby? Czy frustruje cię, że nikt nie rozumie twojego jakże klarownego wywodu? Idioci są wszędzie i niestety jakoś musimy z nimi żyć. Możemy pozostać przy przekonaniu, że jesteśmy otoczeni przez idiotów, ale tak naprawdę otaczają nas ludzie o czterech różnych typach osobowości. Wystarczy umieć je zidentyfikować, a praca, życie i współdziałanie z nimi będzie jak bułka z masłem. A ile nam to zaoszczędzi niepotrzebnych nerwów!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla dorosłych
All copies are currently on loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Sprzedaż warta miliony / Andrzej Nowakowski. - [Brzezia Łąka] : Wydawnictwo Poligraf, [copyright 2019]. - 178 stron : ilustracje ; 21 cm.
Dzięki tej książce dowiesz się, jak osiągnąć doskonałość w sprzedaży, wykorzystując różnorodne strategie podczas spotkań z klientem. Nauczysz się jak rozszyfrować profil swojego klienta, oraz jak dotrzeć do niego z ofertą tak by sfinalizować transakcję. Posiądziesz wiedzę jak radzić sobie z obiekcjami klientów oraz zapoznasz się ze znaczeniem obsługi posprzedażowej aby klienci ciągle do Ciebie wracali. Kim jestem?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla dorosłych
All copies are currently on loan: sygn. 658 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Położnej)
Indeks.
Rozdział 1. Marta Makara- Studzińska, Komunikacja interpersonalna; Rozdział 2. Marta Makara- Studzińska, Asertywność i umiejętności negocjacyjne; Rozdział 3. Stres w pracy położnej; Rozdział 4. Zadania położnej w opiece nad kobietą i jej rodziną w różnych okresach życia; Rozdział 5. Problemy psychologiczne niepłodności; Rozdział 6. Problemy psychologiczne okresu ciąży; Rozdział 7. Rozpoznawanie i profilaktyka zaburzeń emocjonalnych okresu okołoporodowego; Rozdział 8. Psychologiczne problemy okresu macierzyństwa; Rozdział 9. Relacje położnej z matką i jej rodziną w sytuacji choroby przewlekłej, niepełnosprawności, choroby o złym rokowaniu lub śmierci dziecka; Rozdział 10. Implikacje zdrowotne i emocjonalne okresu menopauzalnego u kobiet; Rozdział 11. Relacje położnej z pacjentką i jej rodziną w sytuacji choroby nagłej, choroby przewlekłej i choroby o złym rokowaniu. [M]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
There are copies available to loan: sygn. 618 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again